Reklamační řád

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
  3. Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
  4. Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.

 

II. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO

 Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:

    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
    • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Ke Zboží je přikládán daňový doklad a k některým výrobkům záruční list. Není-li ke Zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.


II. Další potřebné

  1. Kupující zašle reklamované zboží na adresu: Lavandia s.r.o., Starovičky 350, 691 68.
  2. Spolu s reklamovaným produktem zašlete také popis jak k závadě došlo, jak se projevuje, zda byla či nebyla způsobena při dopravě. 
  3. Reklamační list není používán, dostačující je popis závady, kontaktní údaje kupujícího a doklad o nákupu produktu.
  4. Prvotní ohlášení reklamace na emailovou adresu: biza@hands.cz 
  5. Reklamaci nelze uplatnit případě: nedodání dokladu o nákupu, v případě poškození nadměrným užíváním, v případě potravinových výrobků při dodání reklamovaného výrobku ve stavu náplně menší než 90% náplně.
  6. Kupující bude o průběhu a ukončení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně. 
Grafický návrh vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení